Innbyggerkontakten er kommunens kontaktpunkt mot innbyggerne, både på telefon, Facebook og når du kommer innom. Du finner oss rett innenfor rådhusets hovedinngang.

Vårt mål er å møte deg som innbygger og å gi deg informasjon og veiledning etter behov. I mange tilfeller består vår oppgave av å formidle din henvendelse videre til rett saksbehandler eller virksomhet i kommunen, eventuelt andre offentlige instanser.

Vi kan blant annet hjelpe deg med

  • Mottak av alle henvendelser enten det er besøk, telefon, post, chat eller Facebook.
  • Informasjon om den kommunale organisasjonen og hvem som behandler hvilke saker
  • Formidling av informasjon og beskjeder til ansatte i kommunen
  • De fleste kommunale søknadsskjemaer
  • Veiledning i forbindelse med søknader om parkeringskort for forflytningshemmede og ledsagerbevis
  • Bevitne "rett kopi"
  • Parkeringsskive for parkering i Mjøndalen og informasjon om parkeringsordningen

Åpningstider

Mandag til fredag: kl. 08.30–15.00

På dager der det er åpne politiske møter som begynner kl. 0815 vil innbyggerkontakten åpne kl. 0800.

Juleaften og nyttårsaften holder vi stengt. Onsdagen i påskeuka stenger vi kl. 12.00.

Kontakt innbyggerkontakten:

  • Telefon: 32 23 25 00 (kommunens sentralbord)
  • Chat (klikk på ikonet nede til høyre på nettsiden)
  • Kommunens Facebook-side
  • E-post:  (betjenes av sentralarkivet)
  • Besøksadresse: Gamle Rådhusgt. 2, 3050 Mjøndalen
  • Postadresse: Postboks 399, 3051 Mjøndalen

Utenom åpningstid