Innbyggerkontakten er kommunens kontaktpunkt mot innbyggerne, både på telefon, Facebook, e-post og når du kommer innom. Du finner oss rett innenfor rådhusets hovedinngang.

Vårt mål er å møte deg som innbygger og å gi deg informasjon og veiledning etter behov. I mange tilfeller består vår oppgave av å formidle din henvendelse videre til rett saksbehandler eller virksomhet i kommunen, eventuelt andre offentlige instanser.

Vi kan blant annet hjelpe deg med

  • Mottak av alle henvendelser ved besøk, pr. telefon, post, e-post og Facebook.
  • Informasjon om den kommunale organisasjonen og hvem som behandler hvilke saker
  • Formidling av informasjon og beskjeder til ansatte i kommunen
  • De fleste kommunale søknadsskjemaer
  • Veiledning i forbindelse med søknader om parkeringskort for forflytningshemmede og ledsagerbevis
  • Bevitne "rett kopi"
  • Parkeringsskive for parkering i Mjøndalen

Åpningstider

Mandag til fredag: kl. 08.30–15.00

På dager der det er åpne politiske møter som begynner kl. 0815 vil innbyggerkontakten åpne kl. 0800.

Juleaften og nyttårsaften holder vi stengt. Onsdagen i påskeuka stenger vi kl. 12.00.

Kontakt innbyggerkontakten:

  • Telefon: (kommunens sentralbord) tlf.: 32 23 25 00
  • Besøksadresse: Rådhusgt. 2, 3050 Mjøndalen
  • Postadresse: Postboks 399, 3051 Mjøndalen
  • Kommunens Facebook-side